11 Juni 2016   -  Wouwse Plantage

Vanmorgen vroeg uit de veren en voor 8 uur stond de camper alweer voor de deur. De spullen erin gekwakt en rond 9 uur was ik op pad richting Wouwse Plantage. Na een rit van dik 2 uur kwam ik op de camping aan, Sandra kwam er een half uurtje later achteraan want die is met haar eigen auto gekomen. Het plan is dat Sandra hier 2 weken blijft en dat ik het weekend met de trein op en neer reis. De camping ziet er prima uit en staat vol met vaste badgasten, die met stoeltjes heen en weer slepen tussen elkaars caravan.

Bij aankomst de watertank helemaal tot zijn nek gevuld met een litertje of 200 water zodat ze even vooruit kan. Daarna de luifel even opgezet want de temperaturen zijn prima maar het miezert zo nu en dan. In de middag even een uurtje op bezoek geweest in Roosendaal.

Aan het eind van de middag een glaasje wijn genomen en voor het eten zijn we naar een restaurantje tegenover de camping geweest. Dat bleek een populaire gelegenheid want er was nog net 1 tafeltje over. Maar we hebben daar heerlijk gegeten.

Zondagmorgen uitgeslapen en wat koffie gedronken. Rond het middaguur heeft Sandra mij naar het Station van Roosendaal gebracht en ben ik weer naar huis gegaan. Een fricking reis van 4 uur. Het is de bedoeling dat ik vrijdag weer deze kant op kom.

Vrijdagmiddag weer met de trein richting Wouwse Plantage getuft, dankzij een slimme overstap procedure de reistijd kunnen inkorten tot 2 uur en drie kwartier. Het weer is waardeloos en het regent af en toe flink.

Zaterdagochtend zijn we met de trein naar Antwerpen gegaan. Dat werd ook weer een debacle want vanwege een bommelding was Antwerpen Centraal afgesloten, daarom werden we er op een Cunucu Station uitgegooid, u zoekt het maar uit. Na enig zoeken een bus gevonden die ons naar de binnenstad bracht. Ook vandaag heeft het weer gezeken van de regen. We hebben wat door de stad geslenterd, tussen de buien door, en in de middag hebben we lekker wat gegeten bij een pizzeria. Bij terugkomst even lekker een uurtje geknord. 's Avonds een wijntje gedronken en wat TV gekeken.

Zondagmorgen zijn we naar onze kleine vriend geweest en hebben we lekker gegeten bij Floris en Daniela. Daarna ben ik weer op de trein gestapt. Volgend weekend kom ik weer terug om de camper en de vrouw weer op te halen.