15 Augustus 2015   -  Oud Gastel

Donderdagmiddag even naar de camper geweest om wat spullen er in te gooien. Tot mijn schrik zag ik dat de accu spanning onder de 10 volt lag. Dus snel een snoertje uitgerold en de accu onder lading gezet, want starten deed hij al niet meer. Hij stond al een paar weken stil, en blijkbaar is er toch iets wat stroom trekt.

Vrijdagmorgen bleek de spanning weer OK te zijn, gelukkig maar weer. Daarna heb ik wat boodschappen voor onderweg gehaald.

Vanmorgen allemaal vroeg uit de veren en op weg naar Oud Gastel waar we een nachtje hebben overnacht, zodat we bij Floris & Daniela op visite konden gaan.

Onderweg maakten we nogal wat spannende momenten mee. Bij Delft rende ons één of ander verward figuur tegemoet over de snelweg met wat politieagenten achter zich aan. Volgens ons was hij bezig met één of andere mislukte zelfmoordpoging, dus ben ik enigszins met een bocht om hem heen gereden. Op de Brienenoord brug waren twee touringcars elkaar aan het opjagen of met elkaar aan het racen. De voorste maakte een dusdanige beweging dat hij riant over de streep ging en bij mij op de rijbaan terecht kwam. Hierdoor moest ik uitwijken naar de vluchtstrook en misten we de lul op een haartje na. Dat liep maar net goed af.

In Oud Gastel aangekomen hebben we de camper vooraan op de camping geparkeerd en zijn we bij Sjors in de auto gesprongen, want die was achter ons aan gereden. Daarna op naar Roosendaal, daar hebben we in de middag en avond gezellig gezeten met een hapje en een drankje.

’s Avonds heeft Floris ons weer naar de camping gebracht waar, ik in ieder geval, als een blok in slaap ben gevallen.

Morgen gaan we een stukje rijden omdat het vrachtwagenvrije weekenden zijn.