15 September 2016   -  Tomar - Portugal

Vanmorgen met een doffe kop wakker geworden, waarschijnlijk van de rare biertjes van gisteravond.
Tempeliers be like !

Rond 9 uur kwam er busje wild toeterend het kamp oprijden en dat bleek de plaatselijke bakker te zijn met een busje vol heerlijke broodjes.
Dus even broodjes gehaald en rustig zitten te ontbijten, eitje gekookt alles er op en er aan.
Na het ontbijt even rustig onder de douche gegaan en geschoren, want het kamp was inmiddels weer leeg gelopen dus lekker rustig. U weet inmiddels ik houd van rustig in mijn vakantie !

Vervolgens het plan opgevat om het kasteel te bezoeken, wat op een jammerlijke mislukking uitliep.
We hebben ons een slag in de rondte gesjouwd maar de juiste weg konden we niet vinden.
Dat hebben we maar opgegeven, en onszelf op het terras vervoegd van waaraf we het kasteel ook konden zien.

Daarna zijn we naar de mercado gelopen wat geen supermarkt bleek te zijn maar een markt, vol met ondefinieerbare stukken vlees.
Dat was niet wat we zochten voor de BBQ   ...   even geen recept voor koeientong en schapenkop voorhanden.

Vervolgens zijn we het nieuwere gedeelte van de stad ingedoken op zoek naar een supermarkt.
Ook hier weer van eeuwigheid tot zaligheid rond gesjouwd en niets gevonden.
Dus besloten om maar terug te gaan, en wat vonden we tegenover de ingang van de camping .... jawel een buurtsuper.
Daar even wat vlees en groente ingeslagen voor vanavond.

's Middags nog wat gehangen en de website bijgewerkt onder het genot van een biertje.
De rest van de dag niet veel gedaan en deze is zonder noemenswaardige incidenten verlopen.

Morgen weer op pad naar Lissabon.