18 September 2016   -  Lissabon - Portugal

Vanmorgen de dag rustig begonnen.
Helemaal gebroken van het opgevouwen liggen, want lekker breed uit liggen is er niet meer bij.

Eerst maar eens even broodjes gehaald en wat eitjes gekookt, bakje koffie erbij en rustig zitten ontbijten.
Na het ontbijt nog maar een paar kopjes koffie en wat rustig gezeten.

Verder hebben we de luifel even uitgedraaid aangezien die er in Tomar nogal vochtig in was gegaan ten gevolge van ochtend dauw.
Er zat inderdaad nogal wat vocht in dus die kon mooi drogen.

Tegen een uur of 2 besloten om nog even naar de stad te gaan voor een wandeling.
Weer een half uur in de brandende zon zitten wachten op de bus, en toen die eindeljk kwam werd ons verteld dat dit niet de bus naar het centrum was.
Toen waren we er helemaal klaar mee en besloten om weer terug naar de camping te gaan.
Terwijl we terug liepen keek ik nog even om en verdomd daar kwam de juiste bus naar het centrum aan.
Maar we waren al te ver om nog terug te rennen, dus de zondagmiddagwandeling maar uit ons hoofd gezet.

Bij de camper maar even een biertje genomen en ons daarna in het zwembad vervoegd.
Lekker koud water dus dat friste wel even lekker op.

We kwamen er ook achter dat ik, laat ik de schuld maar op mij nemen, vergeten was boodschappen te doen voor vandaag.
Gelukkig heb ik wel wat backup in de kast en konden we kiezen tussen bamisoepjes of tosti's.
Het zijn de tosti's geworden.

Na het eten begon het wat te waaien en het werd een beetje fris.
Dus de rest van de avond binnen doorgebracht achter de laptop en later een boek.
Onze schotel is niet toereikend om vanaf hier nog een Astra satelliet te ontvangen.
op deze afstand heb je een 85 Cm schotel nodig en die van ons is 65 Cm, dus even geen TV meer ... lekker.

Morgen zijn we van plan naar het zuiden van de Algarve te rijden.
Welke camping en waar dat zien we ter plekke nog wel.
De afstand is rond de 275 kilometer dus dat is een uurtje of 3 rijden over een tolweg met hopelijk veel camera's in plaats van kaartjes.