09 Mei 2017  -  Plymouth Engeland

​

Gisteravond om half 10 konden we onze ogen niet meer open houden en na elkaar 2 keer aangekeken te hebben zijn we lekker onder de klamme lappen gedoken.

Vanmorgen wakker geworden van het zonnetje en er om 6 uur uit gegaan. Het was een prachtige morgen, maar het ijs stond op de ramen.

Omdat we vandaag maar een klein stukje gaan rijden hebben we de ochtend rustig opgestart. Koffie, een broodje en de rommel weer aftuigen en opruimen. Rond 9 uur zijn we weer op pad gegaan. Allereerst zijn we richting Portsmouth gereden waar ik een nieuwe antenne voor de camper heb gehaald.

Na Portsmouth stuurde TomTom ons over secundaire wegen, geen succes want ze waren zeer smal en schoten voor geen kwartje op. Het werd de grote UK roundabout tour. Pas bij Exeter konden we weer de motorway op. Onderweg even gestopt bij Starbucks voor een emmer, medium, koffie en een plakje cake.

Bij Plymouth aangekomen zijn we eerst maar even langs de Sainsbury supermarkt gereden om wat inkopen te doen.. Uiteraard misten we de afslag, maar met wat kunst en veel draaiwerk konden we hem toch bereiken. Een karretje met Engelse meuk gehaald voor de thuisblijvers.

Vervolgens op naar de camping, waar volgens de reviews van de Acsi een pub en restaurant zouden zijn. Maar WTF …. Noooo the restaurant and pub aren’t open yet, sorry. Mozes kriebel dat werd weer improviseren, deze keer maar een gebakken ei. Beetje moe aan het worden van die campsites met hun prima voorzieningen.

Het veld zelf ziet er prima uit met een harde ondergrond, wel  scheef dat dan weer wel, met grind en gras voor de deur. In de middag hebben we nog heerlijk een paar uurtjes in de zon kunnen zitten. Het was echt heerlijk weer.

Na het gebakken ei, dit begint een goedkope vakantie te worden, werd het tijd om naar binnen te gaan want het werd opeens wel wat fris.

In de avond wat TV gekeken en aan de website gewerkt.

Het plan is om morgen wat te toeren in Dartmoor en aan het eind van de dag nog wat oude kennissen te bezoeken.